کار کلاسی صفحه 47 کتاب کاروفناوری نهم پودمان بازی های رایانه ای حرکت اسب با دو لباس | بلاگ

کار کلاسی صفحه 47 کتاب کاروفناوری نهم پودمان بازی های رایانه ای حرکت اسب با دو لباس

ساخت وبلاگ
کار کلاسی صفحه 47 کتاب کاروفناوری نهم پودمان بازی های رایانه ای حرکت اسب با دو لباس

http://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.comhttp://suherfe.blogfa.com

کار کلاسی صفحه 47 کتاب کاروفناوری نهم پودمان بازی های رایانه ای

سوال :در گروه خود، برنامه ای بسازید که با کلیدهای جهت دار یک اسب با دو لباس یا حالت مختلف روی صفحه حرکت کند.

http://suherfe.blogfa.com

نحوه انجام و ساخت این برنامه در فیلم زیر توضیح داده شده است.

برای دیدن، این فیلم را از ادامه مطلب دانلود نمایید.

حجم 20 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

حرفه و کارکار کلاسی صفحه 8 کاروفناوری هفتم,کار کلاسی صفحه 7 کاروفناوری نهم,کار کلاسی صفحه 11 کاروفناوری نهم,...
ما را در سایت حرفه و کار دنبال می کنید

نویسنده : خنجی بازدید : 4270 تاريخ : يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 19:56